استراتژی‌ها

* توسعه محصول

* توسعه بازار هدف

* برند سازی

* توانمند سازی

اهداف کلان

* گسترش سبد محصولات از طریق تنوع تولید ساختمانی و توسعه سبد پروژه ها
* جذب بیشتر مشتری و افزایش در آمد حوزه توریستی و گردشگری و حفظ مزیت رقابتی * شناسایی و رسوخ در بازارهای جدید و جذب مشتریان
* حفظ جایگاه و مزیتی رقابتی نمک آبرود به عنوان قطب اول گردشگری در کشور
* اطمینان بخشیدن به مشتریان از محصولات و خدمات شرکت عمران ومسکن شمال
* چابک سازی ساختار سازمانی و افزایش بهره وری

Scroll to Top