برگزاری جلسات تحلیل بازخوردها و تقدیر از همیاران گردشگر

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن شمال، صبح روز 16 فروردین 1395، طی جلسه‌ای آقای مهندس موسوی مدیر عامل محترم شرکت عمران و مسکن شمال و تعدادی از مدیران ارشد شرکت به جمع‌بندی و تحلیل کیفیت خدماتی که شهرک توریستی نمک آبرود در ایام نوروزی به گردشگران ارائه کرده است پرداختند.

در این جلسه بازخورد‌هایی که از طریق تکمیل فرم‌های نظر سنجی توسط گردشگران شهرک توریستی نمک آبرود ثبت شده بود، جمع بندی شده و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.طی این جلسه نقاط ضعف و قوت خدمات شهرک مورد شناسایی قرار گرفت و برای رفع نواقص برنامه ریزی و اقدام لازم از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز و ارائه راهنمایی های لازم به متصدیات بهره‌برداری و گردشگری صورت گرفت.

در همین راستا جلسه دیگری عصر روز 16 فروردین 1395 در سالن مرکز جلسات شرکت، با حضور مدیر عامل و تعدادی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

در این جلسه که کلیه همیاران گردشگر حضور داشتند، مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال ضمن ایراد سخنرانی به رضایتمندی مسئولین محترم از جمله مقام ریاست محترم هلدینگ از اجرای طرح «همیار گردشگر نمک آبرود» اشاره کرده و با توجه به دست آوردهای ارزشمند این طرح اعلام نمودند که این روند همچنان در شهرک نمک آبرود ادامه خواهد داشت.

در پایان جلسه مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال از دست اندر کاران این طرح تشکر کرده و با اعطای لوح تقدیر به کلیه همیاران گردشگر از آنها قدردانی نمودند.

 

 

\"طرح

 

{joomplucat:61 limit=12|columns=4}

توضیحات

1395-01-17

Scroll to Top