همیار گردشگر: از نوروز امسال مشکلات گردشگران از نزدیک رصد و رسیدگی می‌شود

از نوروز امسال، نمک آبرود با ساز و کار جدیدی با عنوان «همیار گردشگر» پذیرای گردشگران عزیز می‌باشد.

این طرح که توسط مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال تدوین شده است با هدف افزایش رضایتمندی گردشگران و پایش مستقیم خدمات گردشگری طراحی گردید و در نوروز 1395 برای اولین بار در شهرک توریستی نمک آبرود اجرا شد.

 

همیاران گردشگر

طی این طرح 20 نفر (10 مرد و 10 خانم) تحت عنوان «همیار گردشگر» بعد از گذراندن دوره‌ی آموزشی مربوطه در سطح شهرک نمک آبرود مشغول به ارائه خدمات شدند.
این افراد که در مناطق مهم گردشگری مستقر شده و با لباس یونیفرم در سطح شهرک قابل شناسایی می‌باشند،‌ به رصد کردن سطح کیفی ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات گردشگران گرامی خواهند پرداخت.

\"طرح

راهنمایی و پاسخگویی به سوالات گردشگران

از لحظه ورود گردشگران تا لحظه خروجشان، سوالات و ابهامات متعددی در ذهن آنها به وجود می‌آید که ارائه‌ی پاسخ سریع، مناسب و محترمانه، از انتظارات گردشگران بوده و لازمه‌ی شکل گیری یک تجربه دلپذیر است.
لذا با اجرای طرح «همیار گردشگر» در نمک آبرود، وظیفه تامین این انتظار به همیاران گردشگر سپرده شده است.

\"طرح

ارتباط مستقیم با مدیر عامل

یکی از دغدغه های همیشگی گردشگران و مسئولین این بوده است که پیشنهادات و انتقادات گردشگران به درستی و با دقت مناسبی به گوش مسئولین مربوطه برسد.
به همین منظور شماره ای مخصوص ارتباط مستقيم گردشگران با مدير عامل اختصاص داده شده كه توسط همياران گردشگر در اختيار مسافران قرار می‌گيرد تا بتوانند در هر لحظه با مدير عامل ارتباط برقرار كنند.
علاوه بر آن با طراحی و بکار گیری فرم «ارتباط مستقیم با مدیر عامل» این اطمینان محقق شده است که پیامی که گردشگر در این فرم می‌نویسد، منحصرا و مستقیما توسط مدیر عامل خوانده می‌شود.
بواسطه‌ی این فرم و خط تلفن اختصاصي گردشگر و مدیر عامل، می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

 

\"طرح

کنترل کیفیت خدمات

کنترل کیفیت خدمات یکی از اهداف مهمی است که این طرح گامی موثر در تحقق آن بر می‌دارد.
به این منظور فرم مخصوصی در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود تا میزان رضایتمندی یا گلایه مندی خود را ثبت کنند. داده‌های موجود در این فرمها که به صورت دوره‌ای و سیستماتیک ثبت و تحلیل می‌شوند، اطلاعاتی
را به دست می‌دهند که مبنای بسیار ارزشمند، علمی و واقع بینانه‌ای برای «مدیریت کیفیت» خواهد بود.

\"طرح

{joomplucat:59 limit=12|columns=4}

توضیحات

1395-01-09

Scroll to Top